راه اندازی صفر تا صد کافه

شما هم در طول روز ممکن است حین پیاده روی، بارها بوی خوش قهوه به مشامتان بخورد و با چند قدم دیگر یک کافی شاپ با فضایی کوچک یا بزرگ را ببینید که مردم در آن در نشسته اند و در حال نوشیدن اسپرسو، لاته، گلاسه و نوشیدنی های جذاب و… می باشند، شاید هم به این فکر کنید که چقدر دوست دارید یک کافه یا کافی شاپ کوچک برای خودتان داشته باشید.
.
چرا که نه! خوب اگر سرمایه اش را داشته باشید، کافی است یک مغازه اجاره کنید یا بخرید(لوکیشن)، یک سری تجهیزات مثل دستگاه اسپرسوساز صنعتی، بلندر، میز و صندلی و … بخرید، دوره باریستایی و آشنایی با قهوه ببینید، چند نفر را استخدام کنید و حتی شده با نام خودتان کافه تان را راه بیاندازید.
اگر شما قصد راه انداری صفر تا صد کافه خود را دارید باید در نظر داشته باشید که مسیر شیرین و البته پر کاری را شروع کرده اید، کار هایی از جمله انتخاب لوکیشن کافه،طراحی کانسپت کافه،دکوراسیون کافه،خرید تجهیزات،استخدام پرسنل و... تا فروش و تبلیغات بعد از راه اندازی.
.
.
.
البته نگران نباشید ما از صفر تا صد راه اندازی کافه تا پشتیبانی بعد از راه اندازی کافه در کنار شما هستیم.
.
.
با ما حس خوب یک راه اندازی اصولی، اقتصادی و البته با علم و دانش در این حوزه را تجربه خواهید کرد.
.
.
باریستا یار با بهره گیری از تیم راه انداز مجرب با سوابق قابل استناد شما را از انتخاب لوکیشن کافه تا خرید تجهیزات و آموزش پرسنل و فروش یاری میکند.
.
.
جهت مشاوره رایگان باریستا یار کلمه {مشاوره} را به شماره 09900700904 ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.